torsdag 9 februari 2012

HJÄLP

Det ska bli så intressant att väga mig på söndag (vägde mig dock inte innan men på ett ungefär) för att se om detta hjälper... jag lägger in allt på VV sida och jag trodde faktiskt att när jag väl lagade mat så var det ganska ok mat... men ICKE!
Har verkligen fått tänka till när jag lägger till nån ingrediens :) det är ju så lite har jag tänkte men gud nej...
Jag har tagit en längre väg hem varje dag också så jag får lite extra points att äta för ;) mitt mål är just nu att inte ta av veckobonusen ;) Vi får se om jag lyckas..
Jag har börjat skriva av lite recept som jag hittar så att man inte alltid behöver kontrollera värdet av allt.. äter skollunchen varje dag, men jag tog tex ingen potatisgratäng idag utan bara färsbiffarna och sallad.
HEJA HEJA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar