söndag 5 februari 2012

ÄNTLIGEN!!!!

Jag har äntligen landat... fått en plats på jobbet, ett uppdrag (fördelat på flera) och ett lugn hemma!
Det känns helt otroligt skönt! Jag hoppas att allt håller i sig, veckan som varit har bara flygit iväg och jag känner mig nöjd. Kommer på mig själv att le, konstant le och känna en lätthet. Jag behöver inte springa, stressa eller hela tiden fixa nåt utan jag kan vara här och nu. Vilken skillnad det gör....
Jag har tränat två gånger på sats denna vecka och startat med deras 2/12 kampanj, träna 2 gånger i veckan i 12veckor och få en present :) Jag ska ha presenten!!!
Jag har även under helgen anmält mig till Viktväktarnas onlinetjänst (för tom jag fattar att mina matvanor inte är de bästa, även om jag inte äter godis så äter jag fel). Så nu sitter jag här och försöker lägga upp en strategi för matlagning, inköp och träning... just nu känns det som ett jätte projekt men det blir nog lättare när jag får kläm på det... Just nu är mina skåp fulla av gamla livsmedel, så det blir till att rensa och åka o storhandla (det kommer att bli dyrt, allt är ju som sagt gammalt här).
Jag känner att jag nu har kraft till att börja med detta, vi får se var det landar.... Men f-n jag är taggad!!!

1 kommentar:

  1. Vad härligt det låter. Tag en dag i sänder så kommer det gå bra. Många kramar Katarina

    SvaraRadera