söndag 15 januari 2012

Tränat själv.... o nyårsplanen....

Jag var på SATS idag första gången detta år.... själv... musiken i mobilen vägrade att funka, jag var illamående nervös och jag kände mig som en elefant... Så det blev lite löpband (gåendes) och lite övningar som jag känner att jag behärskar... Så Ok det gick inte SÅ bra som jag hade hoppats men jag var där och jag gjorde nåt!!
Det får räknas som en bedrift, men jag ska ta mig i kragen och bli bättre.

Jag har kört LJ´s hemmaprogram, som hon så duktigt har gjort till oss, några gånger... Har inte full koll på övningarna än, men det blir lite lättare för varje gång (läs, jag dör inte varje gång). Men vissa övningar är DJÄVULSKA... ;)

För övrigt så går ju inte nåt enligt planen än så länge det här året... men det kommer väl det med. Jag mår iaf bra och det känns som det viktigaste just nu!!!

Nu ska jag skriva lite infobrev till klassen, det enda jag någonsin kommer att skriva!!!

1 kommentar:

  1. Jättebra att du tog dig dit då de andra inte alls tänkar på vad du gör och hur du ser ut. Så var nöjd med det du gjorde inte det du inte klarade av. Vi alla är ju barn i början.

    Jag håller själv på att försöka förändra mina tankar för jag själva är min största fiende.

    Ha en bra vecka. Kramar Katarina

    SvaraRadera