måndag 2 januari 2012

Nytt år och nya tider :)

Herregud hur många gånger har jag inte raderat innehållet här och tänkt att nu, nu ska jag skärpa mig ??? Massor!!!

Men nu är det nytt år, in med det nya och ut med det gamla...

Kommer inte att sakna 2011... inte det minsta. 2012 kommer och ska bli mitt år... bla bla bla

Jag ska iaf försöka att få ett bättre år... Ska försöka att få bort vissa dåliga tankar och handlingar..

Skulle ha startat träningen idag (igen) men mamma gjorde en pracktvurpa.... det kunde ha gått värre.. som det ser ut nu så har hon ett brutet revben eller ett blåmärke på det.... råkade skratta lite nervöst så nu ligger jag nog på minus..... :( Men men hyrt lite film och köpt godis till henne så lite gladare är hon nog .... Men jag kommer inte att gå idag själv och träna, tar ett glas vin och äter lite oxfile istället...

Gott nytt år!!!

2 kommentarer:

  1. God Fortsättning Ylva. Det ska bli roligt att följa dig här på bloggen. Jag hoppas också få se några av de alster du producerar framöver. På återseende. Många kramar Katarina

    SvaraRadera
  2. Tjoho va kul!!
    Jag kommer att följa din blogg, ser fram emot det.
    Kramis
    /Carina

    SvaraRadera