torsdag 8 september 2011

pluggandet

Alltså mitt pluggande känns just nu inte alls som att det kommer att gå vägen..
MEN jag pratade med underbara TL igår och hon har gått en liknande kurs, så hon har lovat att stötta och hjälpa mig med lite tips när jag fastnar. Allt lät inte så komplicerat när hon förklarade vissa saker (detta kan jag juh kände jag).. Men varför ställer de frågorna så konstigt???

Nåväl jag kan säga att det enda (och jag menar det enda) positiva med att vara sjuk just nu är att jag inte är hemma. Jag kan alltså inte hålla på och plocka, göra allt som jag inte borde, utan här är det tre alternativ som gäller, beroende på hur pigg jag känner mig för stunden...
1. inte alls pigg = sängen
2. sådär pigg = halvligga i soffan/fötöljen och läsa
3. ganska så pigg faktiskt = plugga
Så med andra ord kan jag faktiskt plugga lite utan att allt annat stör :)
Sen kan jag säga att det är APtrist att vara sjuk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar