onsdag 7 september 2011

F*N

Herrejävlar vad tiden går fort, har inte bloggat på nästan en månad :(
Det har varit KAOS i mitt liv (har inte blivit bättre), men idag är jag hemma från jobbet. Är sjuk, försökt att jobba med feber och värk men igår sa kroppen verkligen STOPP, gick dit men var tvungen att gå hem och sen sov jag i stort sätt hela dan. Jag känner mig inte märkbart bättre såhär dag 2 men det kommer väl... eller?
Mitt pluggande går åt SKOGEN, tyckte att jag hade koll på inlämningsuppgifterna men icke (när jag tittar på dem nu känns det som grekiska)....
Kort sagt har jag hamnat i en djup, djup grop och jag har ingen aning hur jag kommer upp :(
Träningen har inte kommit igång efter semestern heller men så fort jag är frisk är jag på SATS!!!!

En rolig / positiv sak har hänt.. Jag tog mig i kragen (trots feber) och gick på Jockes bröllop, var såå nervös fick inte sitta med nån som jag känner och ville bara hem först. Men efter ett tag var det riktigt trevligt... GLAD att jag gjorde det, nu ser jag framemot hans födelsedag den 22/10 och festen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar