torsdag 7 juli 2011

VARMT

Idag har det varit grymt varmt, det är fortfarande typ 40grader i lägenheten :(
Jag var ute i solen i några timmar och läste, men nu har jag ont i huvudet och jag mår lite illa, beror nog bara på vädret men det är ändå jobbigt.

Blir SÅ trött på mamma och hennes "jag orkar inte, senare".... Jag måste ta mig till träningen själv för detta funkar inte, ska med Lotta till Farsta i veckan o dit är det lättare att ta sig iaf... men det blir både dyrt o trist att gå själv (vilket jag inte ville).

Är lagom arg idag, skickade iväg ett mess till AE i morse, fortfarande inget svar. Skrev att jag var besviken att man inte hör av sig osv... AE är nu raderad!

1 kommentar:

  1. Kan lägga till att AE ringde på kvällen o var lagom upprörd... Tyckte inte alls att mitt mess stämde, o störde sig otroligt mycket på att jag hade skrivit "ha ett bra liv"....
    Får väl se om det blir en ändring... Tvivlar starkt

    SvaraRadera